121225 - 11.46

Juldagen. Galen morgon här i staterna. Vaknade av att barnen sprang in i mitt rum, ropandes "Santa was here, Santa was here!!!" med världens största leenden. En stund efter öppnade vi alla paketet under granen, vilket tog typ 1,5 timme. Nu väntar vi på frukost, barnen spelar på sitt nya Xbox, och senare ska jag och tonåringen iväg på bio och se Les Misèrables.

Igår var jag hos Sara och åt svensk julmiddag med Ikeas köttbullar och kallrökt lax, hemmagjord knäck och kola från Norrland, chokladbollar, pepparkakor och jultomtar framför julkalendern och Svensson, Svensson. När jag kom hem var kaoset igång här med tomtens verkstad i köket, aka julklappsinslagning. Jag gick och lade mig 3.15 inatt, men värdföräldrarna var fortfarande uppe. Helt sinnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0