120703

Jaha. Då var jag ännu två dagar närmare avresan. Ännu har det inte börjat pirra i magen. Jag har fortfarande svårt att förstå att jag ska åka. Det är en tom känsla på något sätt. Det är nog ovissheten som gör det. Jag har ju ingen aning om hur det kommer att vara förrän jag kommit dit. Om ens då.
 
Glömde berätta att jag pratade med familjen i söndags innan Veronica åkte hem. Helt underbara. De hade skaffat kycklingar som tjejen skulle visa mig. Tyvärr fanns bara fjädrar kvar när hon kom fram... Killen var lite för blyg och sprang iväg, så det får bli nästa gång kanske. Fick även prata med pappan för första gången!
 
De två senaste dagarna har jag varit hemma med pappa och pillat med grejer. Recept för linser är fixat och klart. Och på tal om recept gjorde jag världsgod köttfärssås idag. Lyckades också göra en rabarberpaj som varken var för sur eller söt. Den ni!
Efter helgen kommer förhoppningsvis lite roligare bilder med nya kameran!

Kommentarer
Postat av: Alina Ohlsén B

Helloooo! Vad roligt att du hittade in till min blogg :) Du har absolut ingenting att vara nervös över. Fast det hör ju till. Jag var också skitnervös men nu när jag är här tänker jag "ofta jag hade panik inför det här?!" förhoppningsvis kommer du också tänka så! Du får gärna lägga till mig på facebook! (drf jag skrev hela mitt namn hehee) Kram!! :)

Svar: Är inte alls nervös än (mamma är värre dock...). Vänförfrågan är skickad! Ses snart :) Kram!
Sofia

2012-07-04 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0