120626

Klockan har precis passerat midnatt, och det är dags för mig att sova. Idag/igår jobbade jag på mitt pre departure project och är mer eller mindre klar med dottern. Imorgon/idag ska jag fortsätta med sonen. Väntar dock på lite svar från min värdmamma.
 
Nu är det bara 27 dagar kvar och det har startats en grupp på Facebook för alla som åker den 23 juli, vilket är kul! Just nu är det 42 tjejer och killar (ja, jag tror det är två killar faktiskt), men vi bör bli fler. Det är inte ovanligt att det är fler än 100 som kommer samma dag! Vad jag vet nu är det en tjej till som åker från Göteborg, så jag behöver inte vara helt ensam, vilket är otroligt skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0