120529 - 13.56

Ambassaden gick snabbare än jag hade väntat mig. Efter drygt en timme från det att jag anlände var jag klar för att åka därifrån. Först fick jag vänta på att bli insläppt genom säkerhetskontrollen. Därefter väntade jag en kort stund på att få lämna in mina visumhandlingar, sedan fingeravtryck och till sist "intervjun". En kvinna frågade om hur många barn jag ska ta hand om, hur gamla de är och var jag ska bo. Mitt pass och visum kommer hemskickat om 1-2 veckor.
.
Resten av dagen har jag spenderat på stan. Har hittat några geocachar, strosat runt i gamla stan och Södermalm och ätit gott. Nu sitter jag i hotellobbyn och väntar på att tåget ska gå om drygt en timme. Mina fötter är helt slutkörda!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0