120926 - 23.54

Nu är ett kapitel i staterna avslutat. Idag lämnade jag min första värdfamilj för gott, och på gott och ont. Barnen kommer alltid att ha en speciell plats i hjärtat, och vårt långa kramkalas som avslutades med att vi stod och kittlade varandra var troligtvis det bästa avslutet vi kunde få. Men sedan finns ju också anledningarna varför jag åkte, vilka jag inte kommer att ta upp här.

Det viktiga är att jag är glad och i tryggt förvar nu. Jag bor hos Felis underbara värdfamilj. Jag har mitt eget rum till och med, eftersom jag stannar här i mer än en vecka. Nästa lördag börjar jag min nya resa. Jag berättade väl för er att jag matchade med familjen i D.C? Nej, jag kanske glömde av det...


Kommentarer
Postat av: alina

Det var tyvärr längesen jag var inne här, eller på någon au pair blogg ö.h.t men måste säga att jag blev otroligt glad när jag läste att du bytt familj - att du vågade! Bra jobbat! Hoppas du kommer trivas hos den andra familjen :)

2012-09-27 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0