130227 - 11.51

Tjoho! Det är nu bara en månad kvar tills mamma och pappa kommer hit! Om jag är taggad?! JAAA!!! Till och med barnen går runt och säger till mig; "Sofia, snart är det påsk och då kommer dina föräldrar!" Dessutom har ju februari bara 28 dagar!
 
Annars har väl inte så mycket hänt denna vecka. Det är ju bara onsdag. Däremot kommer saker att hända mer och mer. Med det får ni reda på i efterhand! I måndags var jag bara hemma. Taylor och jag hade middag själva medan resten av familjen var på brandstationen. Och så kollade vi på The Bachelor. Igår åkte jag till Starbucks och träffade Paula för att plugga lite teckenspråk. Men nu måste jag slänga mig i bilen och hämta Kathryn på dagis!
 

It's only one month left until I get to see my parents! I'm so excited!!! Thank goodness February only holds 28 days. Even the kids say to me; "Sofia, Easter is coming and then we get to see your parents!" 
 
Nothing special has been going on this week. Just the regular days. But more is to come this week, and I promise you will hear about it later on! Taylor and I had dinner alone on Monday watching "the Bachelor" while the others were at the firestation. Last night I met Paula at Starbucks to study some sign language. We're getting there! But now I have to get in the car to pick up Kathryn from her pre-school. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0