130117 - 23.20

Äntligen är torsdagen snart över och fredagen här! Det ska bli grymt skönt med helg efter en hel vecka med heldagar. Tjejen är fortfarande sjuk, så imorgon blir en heldag också. Ska dock försöka komma iväg till gymet när jag slutat. Det vill säga om mitt knä mår bra, haha. Det har övergått från att vara fullt med röda streck och gul botten till att vara rött och blått till att nu vara lila och blått. Och svullet så klart. Konståkningsskridskor är riktigt farliga!
 
Annars har dagen varit bra. Killen gick ensam till skolan imorse (!!!) med sin nylagade Mac'n'Cheese i lunchlådan, jag och tjejen började dagen med att kolla på Marley and Me för andra gången denna vecka, åt lunch, läste ett kapitell i Pippi Långstrump och städade upp på vårt craft table innan vi pysslade lite. Efter det lämnade jag tjejen hemma med sin storasyster och åkte för att hämta killen och ta honom till biblioteket. Sedan var det läxläsning och lek innan föräldrarna kom hem. Fick även avsluta dagen med ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy, vilket var grymt!
 
Även om jag jobbat mycket denna veckan och varit sjukt trött i slutet av dagarna har det varit bra för mig. Nästa vecka kommer jag med störst sannolikhet uppskatta mina 2,5 timmars ledighet innan lunch och utnyttja dem så gott det går. Nästa vecka blir en bra vecka!
 
Bilden jag skulle visa igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0