130118 - 19.08

Äntligen är det fredag! Började dagen med att för tredje gången, tredje dagen i rad, kolla på Marley and Me, haha! Tjejen har nu döpt om sin favorithund i gosedjursväg till just Marley... Det säger väl ganska mycket. Efter jag slutat åkte jag direkt till gymet, där det fick bli träning på överkroppen. Ville inte göra något som involverade knät, då det är helt blått idag, haha! Kolla bilden nedanför liksom...
 
Ikväll ska jag, Sara och Alma fira att det är fredag genom att gå på premiären av Mama. Kommer typ lipa sönder av skräck, men det får jag stå ut med! Helgen är planerad och full med roliga saker. Ska försöka bjuda på lite bilder när den lider mot sitt slut! Och vet ni vad? Om bara 68 dagar står jag på flygplatsen och hämtar upp mamma och pappa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0