130128 - 21.32

Idag har barnen varit lediga från skolan, då det är Teachers Work Day. Likaså är det imorgon. Så idag lekte vi här hemma på förmiddagen, åt lunch och åkte sedan iväg till Yvonne och hennes värdbarn för play-date. Det är ganska skönt när man kan träffa vänner på jobbet, speciellt när barnen leker så självgående! Vi var där i drygt två timmar innan vi åkte hem, spelade lite xBox och åkte iväg till Fair Oaks Mall alla fyra, även Taylor. Hon behövde köpa födelsedagspresent till sin bästa vän som fyller 16 imorgon. En stor dag här i USA! När vi kom hem var det dags för middag och nu har jag suttit här i min säng en stund och bara tagit det lugnt. 
 
Jag kan ju berätta lite om "snöstormen" som var här i helgen också. Snacka om att man måste sätta ordet inom citat... Människorna i detta område har aldrig varit med om en snöstorn. Det var knappt 1 cm som mest... Min svarta bil blev dock vit efter helgen, men inte av snön, utan allt salt de spritt ut på vägarna för att smälta bort snön...  
 
Såhär såg vår gata ut i torsdags...
 
Och såhär såg min bil ut i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0