130712 - 17.33

Med 10 dagar kvar till min sista resa innan hemgång fick jag reda på att jag kom in på programmet jag ville på högskolan! Så det blir flytt till Jönköping när jag kommer hem. Nu ska bara lägenheten fixas i ordning och nycklarna ska hämtas, och sedan är jag redo för att flytta till mitt egna ställe! Detta har jag firat med en dag i djurparken med barnen och deras kompisar, men firandet är inte slut ännu! Nathalie hämtar upp mig snart och så ska vi iväg.

I only have 10 more days until I go to Miami!!! And today I found out I got accepted to the University I want to study at. I just need to move in to my apartment when I get home, and then I'm ready! Can't believe I'm moving to my own place. The kids and I celebrated this today by going to the zoo. Thank you Maria for coming with us! The celebrations are not over yet though. Nathalie is picking me up any minute now and we're heading out for adventures.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0