130531 - 23.29

T.G.I.F! Jag har haft långa dagar denna vecka, fast det har gått så sjukt snabbt. Eftersom Kathryn inte är på dagis längre, så har jag haft henne hela dagarna sedan tisdags. Vi har mest hängt i parker och lekplatser i drygt 30°C värme, tränat på ord och läst böcker. Och lekt så klart! Nu är det bara en vecka kvar tills Emilia och Veronica är här bredvid mig! Låt tiden gå snabbt! Helgen kommer nog springa förbi eftersom jag, Anton och Nathalie drar på en liten roadtrip ner till Virginia Beach. Det ska bli så skönt att få andas lite kustluft igen! 
 

Thank God It's Friday! I've had long days this week since Kathryn's no longer in preschool. We spent most of our time in the park, practicing words, reading and, of course, playing. In one week I'll have Emilia and Veronica here by my side, and I'm so excited! Time goes by so fast though and tomorrow morning, Anton, Nathalie and I are taking off for Virginia Beach! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0