130607 - 18.41

JAG ÄR SÅÅÅ TAGGAD PÅ ATT HÄMTA UPP EMILIA OCH VERONICA SNART! Om en timme landar de, nästan 5 timmar senare än beräknat. Jag har följt flyget hela dagen, haha. Om det kändes konstigt att säga "Vi ses senare idag" till dem i morse? Svar: Ja! Det tar ungefär 40 minuter att åka till flygplatsen, och dessutom måste de gå igenom den internationella kontrollen, vilket tar allt mellan 30 minuter och några  timmar, så jag ska bege mig om ett litet tag. Allt är klart nu, hela nedervåningen är städad, deras säng är bäddad och välkomstgrejer är fixade. Kathryn har varit en ängel idag utan klagomål alls medan jag sprungit runt i huset som en idiot, haha! 
 

I'm sooo excited for picking up Emilia and Veronica at the airport soon! Their flight is delayed by almost 5 hours, so they're landing in one hour. It felt so strange saying "I'll see you later today" to them this morning. It takes 40 minutes to drive to the airport, and since they're arriving from Europe, they have to go through customs, which can take a while, so I'll leave soon. Everything's ready for their arrival to my home. Kathryn's been so good today for not complaining while I've been running around the house like a maniac. 
 
Guess who's excited?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0