120306 - 23.32

Min snödag har varit så otroligt slapp och skön. Jag gick upp och åt frukost medan de andra fortfarande sov, så jag fick en lugn stund för mig själv. Sedan pratade jag med mamma ett tag. Kan inte fatta att jag har dem bredvid mig om bara tre veckor efter åtta månader drygt 600 mil ifrån varandra. På eftermiddagen hade jag barnen en stund medan mina värdföräldrar åkte iväg på ärenden. De lekte mest självmant, men sedan ville Thomas spela sänka skepp, och då får man ju ställa upp! För övrigt har jag bara kollat på The Hills, och vi avslutade dagen med pizza. Imorgon ska barnen tillbaka till skolan, och det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen.
 

My snow day has been nice and calm. I started the morning with a good breakfast and then Skype with my mom. I can't believe I'm having them next to me in only three weeks after 8 months, more than 6000 km apart. I watched the kids for a little while in the afternoon while my host parents were running some errands. The kids mostly played on their own, but then Thomas wanted to play Battleship, so we did one round. And then we finished our day with pizza for dinner. For the rest of the day I've just been watching The Hills. Hopefully the snow will be gone by tomorrow, so the kids will be back in school. 
 
I really miss the Swedish summer evenings at the pier! And my mom of course

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0