130309 - 23.20

Det är lustigt det här med hur distans fungerar. Det får en att förstå vad som faktiskt spelar roll, och för min del har så många relationer stärkts, och jag tror och hoppas att jag kommer uppskatta min familj och vänner så mycket mer när jag kommer hem. För det är så härligt att på en lördag få ett paket från sina bästa vänner, med ett brev som innehåller den där humorn man inte delar med några andra och ett fotoalbum fyllt med bilder. Och så tänker jag på att det är mindre än 90 dagar kvar tills jag får krama om dem igen!
 

I'm so thankful for my friends back home. It's just an awesome feeling when you on a Saturday get a package including a letter with the humor that nobody else understands and a photo album including not so flattering photos... But they bring back such good memories! And then I think of the fact that I get to hug them and pick them up at the airport in less than 90 days! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0