130320 - 18.42

Jag har varit nere i en liten svacka det senaste när det kommer till bloggen, och endel saker har hänt som ni ska få ta del av. Men om en vecka får jag äntligen hämta upp mamma och pappa på flygplatsen och ge dem stora bamsekramar! Jag har nog aldrig varit mer taggad på att träffa "de gamla" innan. Och detta ska jag fira med middag med Anton ikväll på Outback Steakhouse. Så grymt!
 

My blog has been down for a while now, which means I have things to share with you people out there. It's coming! But first I just want to share my excitement about my meeting with my parents who arrive in seven days! One week! I've never been more excited to see them!!! Therefore I'll meet up Anton for dinner at Outback Steakhouse tonight and have some real american food. Awesome!
 
Update 10.32pm: I now know better. Outback Steakhouse is NOT American, but it's Australian... LOL 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0