130324 - 13.14

Okej, så vad har hänt sedan senast? Jo, det har blivit långa nätter i Washington med mina fina vänner, lugna kvällar framför Netflix och med vänner, gymbesök, nedräkning, planering, shopping, hemmafest, fotbollsmatch osv. Inget spektakulärt egentligen. På jobbfronten har jag spenderat tid med barnen, så klart. Jag har haft sjukdagar med ena barnet. Vi har varit på Chuck E Cheese's. Lacrossesäsongen har dragit igång. Och så har jag klarat av 8 månader här i USA. Helt sjukt!
 

So, what has happened since my last update (except the one the other day)? I've had long nights in Washington with my friends on the weekends and nice and calm evenings during the week. I've been to the gym, the mall, a soccer game and a house party. I've been counting down and planning for my parents' arrival on Wednesday. I've spent time with my host kids in the park, we've been to Chuck E Cheese's and we've had sick days at home. The lacrosse season has just started. And I've done 8 months here in the U.S! 
 
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0