120805 - 11.10

Nu har det gått över en vecka här i Dover. Idag har jag mitt första cluster meeting, där au pairer i närheten träffas på samma gång och gör något kul. Så om ca 30 minuter kommer Feli och hämtar mig, och sedan åker vi in till Boston ihop. Ska bli så kul! 
 
Igår kom Feli och hämtade mig vid 12 och vi åkte vidare till en grannstad för att köpa nödvändigheter och gå till Starbucks. Sedan åkte vi tillbaka till Dover och tog en svettig promenad i en park och upp på ett berg där man kan se Bostons skyskrapor. Tyvärr var det för fuktigt i luften, så vi såg bara konturerna, men det var så fint där uppe! Efter det åkte vi till en sjö och badade. Det var så otroligt skönt att det går inte att beskriva! Det är väldigt fuktigt här (ca 70%) och runt 30°C, så ett svalkande dopp var precis vad vi behövde. Efter det åkte vi hem till Feli och spenderade kvällen där med Sina och Perly och åt tysk kaka. Den dagen var precis vad jag behövde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0