120818 - 23.07

Vaknade upp med tuppen imorse. Mamma ringde runt 6.20 och efter samtalet gick jag upp. Idag var det planerat att jag skulle åka in till Boston med Irene, spanjorskan från training school, men eftersom vädret skulle vara så dåligt idag (regn och ska åska), bestämde vi oss för att åka till Natick Mall istället. Det passade perfekt för mig eftersom jag behövde köpa kläder och skor osv. Vi mötte upp några andra tjejer, och jag träffade min första svensk i Massachusetts! Det bästa är att hon bor bara 10 minuter härifrån, och är såklart riktigt snäll. Jag kom hem för en timme sedan ungefär, några kassar rikare och några hundra dollar fattigare. Med det var det värt! Så nu luktar mitt rum Abercrombie&Fitch, mumma!
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fia! Jag vill prata med dig och höra mer hur du har det!!!

2012-08-19 @ 07:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0