120824 - 10.00

Nu har jag äntligen tid för att ladda upp bilderna!
 
I lördags var jag i Natick Mall för att spendera pengar. 
Köpte min första tröja från Abercrombie and Fitch, älskar den!
 
 
I söndags åkte jag tillbaka till Natick Mall med Maggie och Sabrina för att köpa min iPad!
Blev kär i den direkt och gick runt och log resten av dagen.
 
 
Sedan åkte vi till Westwood och en damm/sjö där. Åt pizza, spelade spel
och kollade på solnedgången. Romantiskt!
Sabrina (Tyskland), Ivona (Kroatien), Annika (Tyskland) och Maggie (Tyskland).
 
 
 
 
I måndags gick jag och Feli upp och såg Boston skyline innan vi åkte till Starbucks.
 
 
I tisdags målade jag och barnen på garageinfarten.
På kvälllen åkte jag, Sabrina, Maggie och Ivona till Dedham och åt på Whole Foods, en butik
full med ekologisk mat. Det blev sushi!
 
 
 
I onsdags var det födelsedagskalas för Sabrina som fyllde 21 i fredags.
Jag hade gjort kladdkaka under dagen, och sedan grillade vi s'mores och pinnbröd.
Julia (Tyskland) och Sabrina (Tyskland).
 
 
 
 
Igår åkte jag till Stabuck's med Feli. 
Jag älskar deras Cool Lime Refresher!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0