121204 - 10.08

Vilken toppendag jag hade igår! På förmiddagen fick jag äntligen träffa Sara efter en helg skild från henne, och eftersom barnen hade kort dag igår bestämde vi oss för att åka till parken. Där var vi i nästan tre timmar, och det var ganska skönt att vara ute i 20°C värme i början av december. Vi avslutade med frozen yogurt på vägen hem. När vi kom hem hade vi läxläsning som gick otroligt lätt trots att barnen var trötta, och sedan slängde vi oss i soffan framför TVn tills föräldrarna kom hem. Sedan packade jag ihop det sista som ska skickas hem till jul, så nu är paketet klart.
 
 
Som fortsättning från gårdagen hade vi en otroligt bra morgon. En sådan när au pairen är på bra humör, barnen kommer i tid till frukost och de är dessutom pigga och glada. Så en bra start helt enkelt! Nu ska jag iväg till posten för att lämna av paketet, samt hämta ett. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0