120723

Jag gick upp för ca 25 timmar sedan efter att ha sovit två timmar. Sedan dess har jag sovit ca 30 minuter. Räknas det som att jag har dygnat för första gången i mitt liv då?
 
Vi blev alltså försenade med 4 timmar. Satt i London och väntade. Och väntade. Och väntade. I åtta timmar!
 
Hur som helst, nu är jag framme på hotellet utanför New Jersey med en spanjorska som ska med mig upp mot Boston på torsdag. Mina två resekompisar, Erika och Johanna, bor någon annan stans. Min huvud värker så det skriker om det, men annars är allt bra. Nu ska jag bara skicka ett mejl till min värdfamilj, så de vet att jag är framme. Sedan ska jag sova. Och borsta tänderna. Väckning 06.00 imorgon. Kan låta er veta att klockan är strax 22.30 här nu. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

wooooooow fia! Stort lycka till på dina äventyr nu, talk to you soon!

2012-07-24 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0