120527

Väskan är packad och klar. Alla visumhandlingar, pass och foton ligger fint i plastmappen. Tågbiljetterna är uthämtade. I morgon åker jag alltså upp till Stockholm för att på tisdag gå på visumintervju på Amerikanska Ambassaden. Att döma från andra Au Pair-bloggar är intervjun mycket simplare än den låter, så jag har nog inte mycket att vara nervös över. Ser mest fram emot hotellfrukosten på tisdag!
.
I helgen har jag umgåtts mycket med lillkusinen. Vi har bakat bröd och årets första svenska jordgubbstårta. Det är skönt när man kan sätta de små i arbete...
.
Nu ska jag skriva ihop ett snabbt mejl till min värdmamma för att uppdatera om vad som hänt i veckan. Kan inte fatta att det är mindre än två månader kvar!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0