121106 - 23.54

Snacka om antiklimax när jag läser att Obama fått sina 270 electoral votes som krävs för att vinna. Men jag har ändå haft en bra kväll. Jag har liksom "firat" min första månad här. Åkte som sagt och kollade på fotbollsmatch med Sara. Något kyligt bara. Det är sjukt kallt här nu, runt 5°C på kvällen, alltså ingen tid för Converse längre. Så jag åkte till Starbucks innan för att köpa något varmt, och då märkte jag att de börjat med vinter/jul-tema på muggarna. Tog en lång dusch när jag kom hem och tänkte att jag kunde följa valet, men det sket ju sig eftersom det redan var klart. Nu ska jag lägga mig, för imorgon är en ny dag och den börjar med en tur till gymmet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0