121029 - 16.38

Jag överlevde natten och dagen åtminstone. Vi har haft vårt första strömavbrott, men nu är vi tillbaka igen. Jag har jobbat hela dagen då min värdmamma jobbar, men min värdpappa är hemma. Vi har spelat spel, kollat på film osv. Det blåser en hel del nu, men vi håller oss lugna. Förhoppningsvis ska vi inte behöva åka härifrån. Jag har även varit med i ett repotage i Hallands Nyheter idag. Artikeln hittar ni här. Enligt väderprognosen på iPhone står det 100% risk/chans att det regnar inom de kommande 12 timmarna. Min huvudvärk börjar komma nu också, så jag antar att ovädret är påväg in. Min väska är packad i alla fall och mina två telefoner, iPad och dator är fullt laddade. Nu hoppas vi bara på det bästa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0