120903 - 19.29

Labor Day Weekend. Jag fullkomligt älskar denna helg. Min helg började i fredags eftersom familjen åkte iväg redan på torsdagen. Så i fredags tog jag det lugnt, tvättade, städade lite, träffade Sabrina på biblioteket, pratade med mina föräldrar osv. På kvällen beställde jag hem pizza för $16 (100 SEK)!!! Vanligtvis kostar pizzan ungefär hälften, men eftersom vi bor ute i skogen kostar det mer när de ska köra ut den. 
 
 
I lördags gick jag upp tidigt för att åka till Six Flags med Feli och Lucie. Vi hade en grym dag ihop! Det absolut bästa med Six Flags var vattenlandet. Det går inte ens att jämföra med någon svenskt (läs Skara Sommarland). Rutchkanorna var längre, större, brantare osv. Mestadels behövde man uppblåsbara grejer för att åka. 
 


 
Nu kom min värdfamilj hem, så måste gå och prata med dem en stund. Ni får veta mer om min helg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0