120906 - 10.00

Så, jag berättade väl om min lördag? Vi åkte i alla fall tillbaka från Six Flags på kvällen, körde en bit i Connecticut, så ännu en delstat är gjord, hehe. Hade en rolig incident i McDonald's Drive Thru. Tre övertrötta tjejer i en bil. Tur är att vi filmade den! Sedan började vi på något vänster börja prata om solsystemet och planeterna. Och bråka om vem som hade rätt. Självklart var det jag!
 
Hursomhelst, på söndagen kom Feli och hämtade upp mig och vi åkte in till Boston för att träffa Ann-Louise. Hon är alltså en tjej från Dalarna som Feli åkte på en resa ihop med, och som bor i New Hampshire. Kul att träffa en svensk tjej, men konstigt att prata svenska! Feli är en ängel. Hon guidade oss genom hela Boston i flera timmar. Dumt nog valde jag just denna dag att ha sandaler i stället för mina supergoa Asics. Resultatet var blåsor. Men vi hade en kulinarisk upplevelse i Little Italy. Det blev amerikansk italiensk pizza. Oerhört gott! 
 
   
 
    
 
 
 
I söndags vaknade Feli och jag upp i Lucies hus. Vi bestämde oss ganska snabbt att vi skulle åka och paddla kanot i Charles River. Åh, vad fint det var! Så länge vi inte kollade ner i vattnet i alla fall. Det var inte som i Sverige precis... Men naturen, åh! Vet inte hur många gånger vi stannade för att jag skulle kunna sitta still och bara njuta, haha. Efter ca 3 miles kände vi att det var dags att vända. Men när vi kom tillbaka var kände vi oss ändå inte klara med naturen, så vi åkte vidare till en sjö och gick en runda kring den. Där sjöng vi våra nationalsånger så gott vi kunde (Filip, du skulle bli så besviken på mig...) och Idas sommarvisa. Feli och Lucie älskar den. På svenska dessutom! 
 
  


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0