120907 - 19.28

Idag är hemlängtan inte lika stor. Det är klart jag saknar Sverige, vänner, familj osv., men jag har lyckats hålla mig borta från min Marabou idag. Dock gjorde jag och tjejen en ersättare... Kladdkaka! Familjen älskar den, även om den inte var perfekt enligt mig. Men den var definitivt bättre än förra gången. Perfekt var då att min värdmammas bror med familj kom över ikväll, SCORE! Nu är det inte mycket kvar.
 
Snart ska jag iväg på bio med Feli och Lucie. Vi ska se "The Odd Life of Timothy Green." Har ingen aning om vad det är för film, men är säker på att den ska vara bra! Självklart tar jag med mig lite kladdkaka till tjejerna. Vem kan motstå den liksom?
 



Kommentarer
Postat av: Lucie

Thanks for the cake - it was deliciously delicious :)

2012-09-08 @ 06:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0