120908 - 09.11

Filmen igår var väldigt konstig, men bra! Och sällskapet var ju trevligt. Och de älskade min kladdkaka. Feli sa att den var sååå mycket bättre än den förra, och jag kunde inte göra annat än att hålla med. För övrigt älskar jag biosalongen vi var i. Den var inte alls som i Sverige. Stolen kunde man gunga i och det var så mycket plats mellan raderna att jag fick anstränga min att ha fötterna på stolen framför. Inte klaustrofobiskt alls!
 
Idag är det lördag vilket innebär ledighet! Har precis gått igenom ett Skype-samtal med mormor, kusin, moster och morbror, vilket gick mycket lättare än jag trodde det skulle göra. Det är alltid jobbigt att prata med nära och kära, speciellt när vi ska lägga på. Jag saknar ju er så mycket!
 
Nu ska jag gå upp och äta frukost, och sedan ska jag åka iväg och hämta Sofia för att spendera några timmar på Natick Mall. Det ska bli kul att träffa en svensk och dessutom vara den som "introducerar" henne. Hon har nämligen bara varit här i en vecka än så länge! 
 
Jag sitter alltså här med helt utsträckta ben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0