120913 - 11.51

Det händer inte så mycket nu när skolan börjat för barnen. Dagarna ser i princip likadana ut. Jag gör iordning barnen för skolan och ser till att de kommer med bussen. Sedan är det tvätt, städning, handling och egentid på schemat. Då vilar jag, åker till biblioteket, pratar med nära och kära osv. Gymkortet ska inhandlas så snart som möjligt! När barnen kommer hem med bussen är det dags för mellanmål, läxläsning och sedan iväg på play dates eller aktiviteter. När vi kommer hem igen är klockan ganska mycket, så då blir det middag, lite lek och tillslut dags att gå att lägga sig. 
 
Som tur är väger helgerna upp mot vardagarna. Synd bara att de bara varar i två dagar... I lördags efter jag kom hem från Natick Mall hoppade jag in i bilen för att komma vidare till mina fina tyskar och fira Oktoberfest. Vi hade så kul med så många goa skratt. Som så många gånger innan briljerade jag med de få tyska fraserna jag kan och drog på mitt fetaste Blondinbella-smile.
 


 
  
 
I söndags efter att jag hade jobbar klart ville vi vara lite mer friluftiga, så vi gick(!) till en farm i närheten för att plocka frukt! Det blev lite äpplen, päron och persikor. Mumma! Sedan var det dags för mig att knalla mig tillbaka eftersom vi skulle ha gäster över för middag på kvällen. 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0