120917 - 13.25

I lördags bestämde jag mig för att åka till Feli och kolla på film med henne och Lucie. Våra magar var kanske inte de gladaste efteråt, men det fick vi helt enkelt leva med. Som tur var lyckades vi nog skratta bort en hel del kalorier! Jag kom tillbaka runt 23 och efter några timmar var det dags att åka iväg igen. Denna gång gick turen till Boston för att ta oss ut till George's Island och spendera några timmar med au pairer och deras värdfamiljer. Min åkte inte med, så Lucie kom och hämtade mig. Dagen resulterade i en ännu värre förkylning och hosta och en solbränd näsa. Kan inte fatta att solen fortfarande tar så mycket! Men vi hade väldigt kul. Efteråt åkte vi hem till Feli igen för att tjata, äta upp vårt godis och kolla på film. Det blev också en omgång Scrabble. 
 
Idag är barnen lediga från skolan eftersom det är judiskt nyår, så vi har byggt lite tält i deras rum och nu är de iväg på play date. Det innebär alltså att jag har några lediga timmar, vilket är otroligt behövligt!
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0