120921 - 13.33

Först och främst vill jag tacka alla som hört av sig. Det är otroligt skönt att ha stödet hemifrån! Ni kommer aldrig förstå hur mycket det hjälper. All kärlek till er!
 
Redan i går kväll såg jag att en familj kollat in min profil. De bor i Virginia och ungefär 30 minuter från Washington D.C. Kan ni fatta? Så sjukt häftigt! De har tre barn i åldrarna 4, 7 och 15, alltså en bra blandning. Idag på förmiddagen skrev jag ihop ett mejl till dem, väldigt kort, sammanfattande och från hjärtat. Jag kände att jag verkligen fick till det (pappa, du hade varit stolt). Sedan åkte jag iväg på ärenden och när jag kom tillbaka för en stund sedan plingade det till i min iPhone så fort jag parkerade bilen utanför huset. Mejl från mamman! Började nästan gråta av glädje när jag såg första raden. "Sofia, What a beautiful lettter!"Lyckan efter att jag läste att de vill prata med mig redan ikväll var obeskrivlig. 
 
Kan inte ens le nog på kort för att ni ska förstå hur lycklig jag är i denna stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0