120928 - 10.18

Om beslutet att åka till USA var det bästa jag gjort, så toppar detta beslut det tidigare nämnda. Jag är så glad över att jag ska få en ny familj, som förhoppningsvis också kommer att kännas som MIN familj. Det har varit några tuffa dagar, och det märks kanske av här, men det blir bättre. Felis värdfamilj är underbara och jag försöker hjälpa till så mycket jag kan för att visa min uppskattning. 
 
Så vad har vi gjort medan jag varit här? När Feli inte har jobbat har vi mest pratat, kollat på filmer och ätit svenskt godis som mamma och pappa skickade till henne som tack för allt hon gjort för mig (Mamma, hon älskar flaskorna, och Maraobou Digestive är favoriten). Det händer alltså inte så mycket, vilket är skönt. I morgon är Feli iväg i skolan, så för er som vill prata är morgondagen perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0